فعالیتها

درب فرفورژه ، درب دست ساز و پرکار

درب خاص و جالب کد درب 5389-D
ساخت درب فلزی

اولین چیزی که در نظر بینندگان از نمای بیرونی ساختمان جلوه می کند، طرح و مدل درب فلزی ساختمان است. درب فلزی صرف نظر از اینکه در محل پارکینگ ، حیاط ، ورودی مجتمع مسکونی یا اداری نصب شود. نقش بسزایی در زیبایی نمای بیرونی یک ساختمان ایفا می کند. اگر خود را به جای مخاطبان قرار دهید خواهید دید که زیبایی درب حیاط، اهمیت زیادی دارد.

درب ویلایی درب های لوکس کد درب 5757

درب فرفورژه بخاطر طرح های متنوع آن در میان انواع درب ها جایگاه ویژه ای دارند. چنین درب هایی با قطعات فلزی و یا چدنی فرم داده شده تکمیل شده اند تشکیل شده. از نظر شکل ظاهری پیچیده تر نسبت به درب های مدرن بوده و متناسب برای افرادی است که فرم های منحنی همچون نقش های گل و بوته را به عنوان معیار اصلی قرار میدهند و برای ساختمانهای مسکونی کاربری بیشتری دارند.

درب ویلا - درب ساختمان ویلایی کد درب 5767

اکثر خریداران درب فلزی ساختمان ترجیح می دهند نوعی از درب را خریداری کنند که علاوه بر زیبایی نمای بیرونی، امنیت، دوام، طول عمر و استحکام در برابر شرایط آب و هوایی را برای آنها تضمین کند.

درب خاص درب جدید کد درب 5425
درب فرفورژه تلفیقی با چوب کد درب 1718

امروزه شاهد تلفیق متریال مختلف و استفاده هم زمان از فلز، ترموود، چوب، چدن و آلومینیوم و همچنین استفاده از سایر آلیاژها در ساخت درب های ساختمان هستیم. نتیجه تلفیق هنر سنتی چلنگری و روش‌های مدرن ساخت درب، سبب تولید درب های شیک و جدیدی توسط مجموعه درب گستر شده است که باعث تقویت نقاط قوت و پوشش نقاط همچنین زیبایی و هارمونی لازم با سبک های معماری های مختلف شده است.

درب های ورودی حیاط کد درب 5141

درب کد 5186 از سمت داخل پشت قطعات فرفورژه ورق فلزی نصب شده

5186-A درب و سردرب فرفورژه

درب کد 5206 از سمت داخل پشت قطعات فرفورژه پلی کربنات نصب شده

5206-B درب فرفورژه حیاط

قیمت درب فرفورژه

با توجه به اینکه گاهی قطعات درب های فرفورژه در بازار موجود هست ( این قطعات بصورت سری سازی در کارگاه های تولید فرفورژه ساخته شده اند ) قیمت آنها کمتر می باشد، ولی قطعات یک سری از درب های فرفورژه به صورت دست ساز و سفارشی برای هر پروژه ساخته می شوند، این امر نیز بر روی قیمت درب تاثیر مستقیم دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.