فعالیتها

درب طرح چوب و درب تلفیقی فلزی و چوبی

درب طرح سنتی و قدیمی کد درب 1085

درب های فلزی طرح چوباینگونه درب ها طوری ساخته می‌شود که بعد از رنگ نمای چوبی دارند و بیننده متوجه فلزی بودن آن نمی شود، همچنین از نظر استحکام و ایمنی جزو بهترین درب ها به شمار می‌روند.

قیمت درب فلزی طرح چوب کد درب 5500

درب‌های چوبی دارای وزن کمتری در مقایسه با سایر درب ها هستند و امروزه استفاده از چوب ویژه ( ترموود ) که مقاومت فوق العاده‌ای در برابر عوامل جوی دارند بیشتر شده، ولی بدلیل کمبود چوب مناسب و  مرقرون به صرفه نبودن آن، برای ساخت بسیاری از درب ها فلز بکار می رود و درب ها بصورت طرح چوب ساخته می شوند که تنوع بسیار گسترده ای هم دارند و در هر اندازه قابل اجرا است. درب چوبی از نظر استحکام و ایمنی با فلز قابل مقایسه نیست همچنین نسبت به درب‌های آهنی تنوع کمتری در طرح دارند. مجموعه درب گستر درب های مختلفی در طرح های گوناگون ساخته که نمای شبیه چوب دارند ولی کاملا فلزی هستند.نمونه های مثل : درب فلزی آپارتمان ، درب ورودی منزل ، درب باغ ، درب پارکینگ حیاط ، درب ویلایی و . . . که در لینک درب های طرح چوب قابل رویت هستند.

دقت و ظرافتی که در دربهای طرح چوب بکار گرفته میشود زیبایی خاصی به این درب میدهد و پشتوانه این کار، علم و تجربه و مهارت می باشد که میتواند طرحی بدیع خلق نماید.

درب فلزی طرح چوب کد درب 1586

همسان سازی درب های طرح چوب با درب های چوبی خود دال بر خلاقیت و پشتکار افراد متخصص می باشد.

درب های طرح چوب از ایمنی و استحکام بالایی برخوردار هستند. این درب ها میتواند بصورت تلفیقی از چوب و فلز و یا فلز به رنگ و طرح چوب باشند.

درب طرح سنتی و قدیمی کد درب 1075
درب توامان درب گستر کد درب 1072
درب فلزی طرح چوب کد درب 1081
سردرب ساختمان درب فلزی مدل کهنه کاری کد 1108
1085A درب طرح چوب ویلایی
درب طرح سنتی و قدیمی کد درب 1089
درب طرح سنتی و قدیمی کد درب 1090
1097A درب باغی توامان
درب طرح چوب درب فلزی کد درب 1124
درب پارکینگ حیاطی کد درب 1131

درب های طرح چوب به طرز ماهرانه ای و با دقت و ذوق معماری ایرانی به دست سازندگان مجرب و خلاق درب گستر ساخته می شوند. طوری که بیننده تا درب را لمس نکند متوجه اینکه درب کاملا فلزی بوده نمی شود درب های طرح چوب “درب گستر” به عنوان نماد کهن و اصالت هر پروژه زیر نظر استادکاران ماهر ساخته می شوند

درب های مدرن درب گستر کد درب 5462
5462-C درب های تلفیقی درب گستر
درب فلزی تلفیقی با چوب کد درب 1717

درب‌های تلفیقی: گلچینی از بهترین‌ درب‌ها برای ساختمان

استفاده ترکیبی از متریال‌های مختلف باعث تقویت نقاط قوت و پوشش نقاط ضعف می‌شود. امروزه شاهد استفاده هم‌ زمان از آهن، چوب،  چدن و آلومینیوم و همچنین استفاده از سایر آلیاژها در ساخت درب پارکینگ هستیم.

چند نمونه درب تلفیقی را مشاهده می نمایید.

درب خاص (درب گستر) درب کد 1789
1788-A درب خاص (درب گستر)
درب فلزی تلفیقی با چوب کد درب 1717

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.