فعالیتها

ساخت و نصب درب حیاط

ساخت و نصب درب های ساختمانی

طراحی، ساخت و نصب انواع درب های ساختمانی 

درب فلزی طرح چوب کد درب 1586

تابحال فکر کرده اید یک درب ایده آل باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ امنیت؟ سهولت کاربری؟ زیبایی؟ سبک بودن؟ بدون استحلاک؟ هارمونی با سبک معماری؟ قیمت مناسب؟ و . . .
تمام این موارد می توانند دلایل شما را برای خرید درب منزل یا خانه ویلایی توجیه کند؛ ولی مهمترین ویژگی که هم شما و هم ما می دانیم دو عامل هستند. امنیت و زیبایی که از اهمیت بیشتری برخوردارند.

1457-I درب یک لنگه باز شو

در دنیای مدرنی زندگی می کنیم که پیشرفت روز افزون تکنولوژی و ظهور فناوری های جدید ما را بسرعت و به سهولت آنچه در زندگی می خواهیم، می رساند. امنیت، مسئله بسیار مهمی برای ساکنین هر ساختمان می باشد؛ مانند امنیت در برابر سارقان تا استحکام ساختمان در برابر عوامل جوی و عوامل طبیعی مثل زلزله و . . .

درب یک لنگه پارکینگ کد درب 5611

پنجره های چند جداره، درب های ضد سرقت ، متریال ساختمانی مستحکم، کیفیت بالای قطعات و… مواردی هستند که استفاده از آنها در ساختمان های در حال ساخت امروزی، اهمیت ویژه ای دارند! که در نتیجه راحتی و امنیت هر چه بیشتر برای شما در منزلتان را به ارمغان می‌ آورد. در همین راستا مجموعه درب گستر طرح های جدیدی در سبد تولیدات خود قرار داده، همچنین نقاط ضعف طرح های قدیمی را برطرف کرده. در دسته بندی محصولات شما می توانید بهترین ها را انتخاب و سفارش دهید.

درب های فلزی یا درب آهنی ، کلیه متریال فلزی ( آهنی ) بوده و آهن آلات مصرفی ( پروفیل، قوطی و ورق ها ) درب ها اکثرا با ضخامت 2 میلیمتر می باشد.

1457-G طراحی درب فلزی

درب های طرح چوب، کلیه متریال این مدل درب ها، فلزی بوده و آهن آلات مصرفی ( پروفیل، قوطی و ورق ها ) درب ها اکثرا با ضخامت 2 میلیمتر می باشد.

درب ورودی ساختمان درب فرفورژه کد درب 1236

درب های فرفورژه چهارچوب و کلاف های درب های فرفورژه فلزی بوده اند ولی قطعات فرفورژه روی درب ها ممکن است چدنی و یا آلومینیوم باشد.

درب ورودی ساختمان درب فرفورژه کد درب 1236

درب های تلفیقی، سازه و کلاف اصلی آنها فلزی و استاندارد بوده و از نظر امنیت همچنین استحکام جزوه بهترین ها هستند و متریال استفاده شده معمولا ترموود، چوب، و . . .  می باشند.

 

درب شرکت جلیران درب کد 1743

نکته : برای درب های که اندازه آنها ار حد استاندارد خیلی بزرگ یا سنگین هستند مثل درب های پارکینگ یک لنگه ای، کلاف چهارچوب اصلی درب با ناودانی یا قوطی های ضخیم تری ساخته می شود.

 

درب پارکینگ درب تک لنگه لولایی کد درب 1062

دسته بندی درب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.