فعالیتها

ایده از شما اجرا از ما

درب بی نظیر و لاکچری کد درب 5975
راه حل های خلاقانه
مبتکر راه حل های خلاقانه

یکی از خصوصیت های درب گستر ارائه راه کارهای خلاقانه متناسب با شرایط پروژه شما عزیزان می باشد. “هر پروژه یک ایده” . . .

استادکاران حرفه ای و متخصص

استادکاران حرفه ای و متخصص

مجموعه درب گستر گروهی از استاد کاران خبره هستند. اما این بدان معنا نیست که آنچه همه خوبان دارن را ما یکجا داریم . . .

ایده از شما اجرا از ما

ایده از شما اجرا از ما

گروه درب گستر مسلط به اجرای کلیه کارهای روز دنیا می باشد، همچنین قادر به خلق ایده های نو و توانمند در اجرای آن می باشد . . .

ایده از شما اجرا از ما

طی سال ها تجربه و حل مشکلات مختلف برآن شدیم که با روش و شیوه ایی متفاوت صنعت آهنگری را به منصه ظهور در آوریم .
لذا با بهره گیری از تکنولوژی روزدنیا و ساخت وب سایت های گوناگون توانستیم هموطنان خود را چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور از کم و کیف فعالیت های این شرکت آگاه سازیم .
اما، درب گستر به این فعالیتها بسنده نکرده و ایده هایی نو و بدیع دیگری خلق کرده است .
ما توانستیم جهت خدمت بهتر به هموطنانمان با ایجاد کاتالوگ دیجیتال که به راحتی در دسترس مردم قرار میگیرد و قابل پردازش در هر نوع گوشی و کامپیوتری هست، راهی دیگری را جهت رشد و ارتقاع شرکت هموار سازیم . باعث افتخار است که میتوانیم اعلام کنیم تجربه و علم نوین در صنعت درب گستر نمایان شده و این امر قدرت اجرای کارها و تنوع محصولات را در صنعت آهنگری برای ما فراهم ساخته است.
گروه درب گستر قادر به اجرای کلیه کارهای آهنگری و ساخت مصنوعات فلزی می باشد، همچنین قادر به خلق ایده های نو و توانمند در اجرای ایده های شما هستیم.
لذا دامنه فعالیت خود را گسترش بیشتری دادیم و در اکثر امور مربوط به مصنوعات فلزی در حد چشمگیری اشراف کامل بدست آورده ایم .
فعالیتهای گوناگون شرکت به صورت کلی، ساخت انواع درب ها اعم از مدرن ، کلاسیک، سنتی، طرح چوب، لیزری، درب تلفیقی و…. ساخت انواع لوگو شرکتی و صنعتی و انواع المانها . ساخت انواع حفاظ اعم از شاخ گوزنی و بوته ایی و آبشاری و …. ساخت حفاظ پله در انواع و طرح های گوناگون . ساخت فلاشینگ و فلاور باکس و ساخت انواع سردرب و به طور کلی ساخت انواع مصنوعات فلزی ساختمان .

darb 3D درب کد 5037
درب رستوران بهزاد کد درب 5705

استادکاران حرفه ای و متخصص

واژه ی استاد کار : در واقع استاد کار به معنای ماهر و مسلط و متخصص در صنعتی یا حرفه ایی می باشد و در لفظ عامیانه “اوساکار” هم نامیده میشود.
استاد کار کسی است که کلیه طرح ها را با متد روز و با داشتن ابعاد و اندازه دقیق به اجرا در می آورد ، درواقع جان بخشیدن به رویاها و ایده های شما عزیزان زیر دستان توانمند چنین اشخاصی می باشد.
مجموعه درب گستر دارای گروهی از استاد کاران خبره می باشد. اما این بدان معنا نیست که آنچه همه خوبان دارن را ما یکجا داشته باشیم در این بخش ما از استادکاران ماهر و زبر دست هم دعوت به همکاری میکنیم. این همکاری میتواند بصورت پروژه محور یا دائمی باشد. فضای موجود در این عرصه امکان همکاری با استادکاران ماهر در زمینه های مختلف آهنگری و همکاری با مجموعه درب گستر مهیا است.
قطعا از بین افرادی که درخواست و رزومه خود را در واتس اپ به شماره 0937315163 ارسال میکنند با تجربه ترین و کارآمد ترین افراد انتخاب خواهند شد. این باعث افتخار شرکت است که در زمینه های مختلفت این صنعت با دیگر دوستان ارتباط و همکاری صمیمانه داشته باشیم.

1393 nvf ,v,nd
درب شیک درب فرفورژه کد درب 5389
مبتکر راه حل های خلاقانه

راه حل های خلاقانه حل مشکلات در اجرا ، یکی از خصوصیت های ما ارائه راه کارهای خلاقانه متناسب با شرایط پروژه شما عزیزان می باشد.
پروژه هایی که به دلایل مختلف برای اجرا دچار مشکل هستند اعم از فضای کافی، نمای ساختمان، بر کوچه و ساختمان، قوانین شهرداری و شهرسازی، میتوانند با مجموعه ما درارتباط باشند و مشکلات خود را مطرح نمایند، مشاوران ما در جهت رفع این مسائل همکاری لازم خواهند داشت. تلفن تماس 02156547718

1413-B درب طرح درخت دو لنگه
درب 4 لنگه و توامان کد درب 5933

تفاوت، ویژگی بارز ماست.

تفاوت ویژگی بارز ماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.